Cronica "Thor: Love and Thunder" dpdv Alex Damian

Scris de: Alex Damian In: Film La: favorite Aprecieri: 400

Azi Alex Damian ne vorbeste despre "Thor: Love and Thunder".

Am fost aseară să văd Thor Love & Thunder și pe drum mă gândeam că o să fie bun, toate au fost bune, așa că ce dracu ai putea să mai zici încât să-i faci pe oameni să meargă la cinema. Dar știți ce?

Caprele alea fac tot filmul.

Nu doar că e bun, e mai bun decât orice au făcut până acum. Și mă frustrează chestia asta, că nu înțeleg cum reușesc, că de fiecare dată mai fac un pas în față și vin cu o producție și mai bună. Deja nu poți să mai numești filmele cu Avengers filme, ci adevărate show-uri de entertainment. Într-un final am ajuns să le numesc terapie și vă explic de ce.

Deci cine a avut ideea cu caprele alea e genial!

Sunt în continuare în depresie, sunt mega stresat, am trecut de-o pandemie, războiul de lângă noi nu s-a terminat, nu dorm bine, prețurile au crescut așa de mult încât mă simt iar ca un student și am nevoie ca măcar pentru două ore să-mi deconectez creierul de la realitate. De-aia mă duc la IMAX, pentru că nu vreau să fiu conștient că în jurul meu se află alți oameni, vreau pur și simplu să mă pierd în filmul ăla.

Bah cum urla caprele alea!

Iar producțiile Marvel vin cu combinația aia spectaculoasă de umor, acțiune, dramă și mega efecte speciale, perfect calculate cât să dureze și când să intre la montaj încât să te țină lipit de scaun. Adică filmul începe cu un mare mișto la adresa tuturor religiilor, dar o face atât de subtil și cu atâta umor încât nimeni nu are cum să se simtă ofensat. După care te învață că oricât de cool ai fi, nu merită să te iei atât de mult în serios. Personajul lui Chris Hemsworth (care e și dezbrăcat în film de mi-a stat mie popcornul în gât) e un pămpălău emotiv care nu are habar ce să-i spună unei fete și asta e ok, e normal, nu tre să fii cool și rece. Iar la final e partea aia de dramă care-ți lasă totuși un mesaj cu care să pleci din sala de cinema.

Si tot apar caprele alea!

Ca să nu mai zic că e și lecție de business. Dacă vrei să ai succes, trebuie să riști și să investești cât mai mult de fiecare dată, indiferent la ce nivel ai ajuns. Să vă explic printr-un mic spoiler care nu afectează cu nimic vizionarea filmului. Sam Neill (Event Horizon) joacă rolul lui Odin, Matt Damon (Interstellar) joacă rolul lui Loki, iar Luke Hemsworth (fratele lui Chris) joacă rolul lui Thor. Pentru 1 MINUT din tot filmul!!! Nu au nici o legătură cu filmul, foarte bine puteau să lipsească de-acolo, dar ca statement e genial și a generat niște reacții puternice în sală. Fucking brilliant!

N-ai cum cu caprele alea. N-AI CUM!

Ah, și ce mă bucur că ne aflăm în perioada aia în care e cool să ne reamintim de anii 80, 90. Printre atâtea manele, poate mai descoperă tineretul niște formații cool din vremea aia. Iar în Thor se aduce un omagiu formației vocal instrumentale ”GI EN AR”.

Mergeți la film că așa o să înțelegeți ce-i cu CAPRELE ALEA!

Thor: Love and Thunder

Duminica Luni Marti Miercuri Joi Vineri Sambata January February March April May June July August September October November December