Conditii de Comanda

Pentru a plasa o comanda pe www.cinemalatineacasa.ro sunt necesare :

  1. 1. Completarea integrala a formularului de comanda;
  2. 2. Acceptarea termenilor contractului de vanzare și conditiile de utilizare, inclusiv colectarea si, dupa caz, utilizarea datelor cu caracter personal, conform legislatiei in vigoare.

Valoarea minima de comanda pentru a beneficia de transport gratuit este de 500 lei cu TVA inclus. Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 500 lei.

Urmarirea comenzii

Dupa ce ati inregistrat comanda, puteti urmari statusul acesteia din Contul de client.

Daca aveti nevoie si de alte informatii decat cele afisate in contul de client, contactati echipa de Suport Clienti de luni pana vineri, intre orele 10.00-18.00, la numarul de telefon 0751100119.

Inregistrarea comenzii nu reprezinta si confirmarea acesteia. Dupa preluarea comenzii, aceasta va fi procesata de catre operatorii nostri in vederea confirmarii si stabilirii detaliilor de livrare.

In cazul in care produsele comandate nu au fost livrate, va rugam sa ne contactati, cat mai curand posibil, la telefon sau pe adresa de e-mail comenzionline@cinemalatineacasa.ro.

Atentie: In vederea facilitarii unui raspuns rapid, va recomandam sa indicati numarul comenzii care v-a fost transmis dupa plasarea comenzii.

Modificare sau anulare comanda

Daca doriti sa renuntati la un produs din comanda, doriti alt produs decat cel comandat sau nu mai vreti niciunul dintre produsele comandate, anuland intreaga comanda, va rugam sa ne anuntati in termen de 2 ore de la momentul plasarii comenzii, la adresa de email comenzionline@cinemalatineacasa.ro. Echipa de Suport clienti va face tot posibilul sa modifice sau sa anuleze comanda dumneavoastra.

Modalitati de livrare

Livrarea catre Client a produselor achizitionate de la BEST VANTAGE POINT SRL este efectuata prin intermediul sistemului de curierat rapid. In functie de mai multe criterii, livrarea poate avea optiunea "Deschidere la livrare". Atunci cand Clientul este informat in mod expres ca livrarea aferenta comenzii plasate are aceasta optiune, este important ca in momentul livrarii, in prezenta curierului, sa desigileze produsul, sa il scoata complet din cutie si sa il verifice. Clientul nu va accepta un produs care este neconform. In cazul in care produsul este acceptat, atunci se prezuma ca el este conform, iar riscul de pierdere sau de deteriorare a acestuia este transferat Clientului.

Pentru comenzile a caror valoare este mai mare de 1000 RON, transportul este gratuit, daca livrarea se efectueaza in aria de acoperire a serviciului de curierat. Pentru livrari in afara serviciului de curierat se va percepe un tarif suplimentar de 1,5RON /km fata de cel mai apropiat centrul de distributie al Fan Courier, Cargus (Urgent Curier), GLS sau SameDay. Distanta de la locul indicat de Client pentru livrare pana la cel mai apropiat centru de distributie va putea fi verificata accesand urmatorul link: http://www.fancourier.ro/tools/cautare-localitate/ pentru Fan Courier sau pe siteul web al Cargus, GLS si Sameday. Firma de curierat este aleasa de BEST VANTAGE POINT SRL.

Pentru comenzile a caror valoare este sub 300 RON, pretul livrarii practicat de BEST VANTAGE POINT SRL este de 22 RON (inclusiv TVA), daca livrarea se face in aria de acoperire a serviciului de curierat. Pentru livrari in afara serviciului de curierat se va percepe tariful suplimentar prevazut anterior.

Timpul de livrare al unei comenzi este comunicat expres la plasarea acesteia si este un interval de zile influentat de: transportul bunurilor de la furnizorii BEST VANTAGE POINT SRL, numarul zilelor lucratoare din luna, numarul produselor din comanda etc.

In eventualitatea depasirii termenului de livrare legal, BEST VANTAGE POINT SRL va informa Clientul prin E-mail si/sau telefon si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o perioada ce nu va depasi termenul de livrare prevazut initial. In cazul in care, in cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, Clientul poate solicita rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. Clientul are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre BEST VANTAGE POINT SRL a unui raspuns din partea Clientului sau imposibilitatea contactarii Clientului la datele de contact indicate in termenul precizat se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare.

Timpul de livrare al unei comenzi poate varia in functie de locul de livrare indicat de Client. Astfel incat, pentru comenzile ce urmeaza a fi livrate in Bucuresti, intervalul de zile poate varia de la 2 pana la 4 zile lucratoare iar pentru comenzile cu urmeaza a fi livrate in tara, numarul de zile necesar livrarii comenzilor poate ajunge la 9 zile lucratoare.

CONDITII DE RETUR

IMPORTANT!

Cererea de retur este acceptata doar daca este initiata din contul utilizatorului cu referire la un numar de comanda eligibil. O comanda devine eligibila pentru retur doar daca se afla in perioada de 14 zile de la livrare. La expirarea termenului, cererea de retur nu mai poate fi initiata.

Toate produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit: in ambalajul original avand toate elementele de protectie a produsului, infoliat pentru protejarea ambalajului pe timpul transportului, insotit de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, daca a fost emis de producator/ distribuitor si toate documentele cu care v-au fost livrate. Nu vor fi acceptate la returnare produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre dvs. : au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu se accepta returul produselor care nu sunt insotite de toate accesoriile.

Atat produsele sigilate cat si cele nesigilate se pot returna doar daca nu au fost folosite.

Returul produselor care au facut obiectul unei promotii cu produs cadou este acceptat doar daca se returneaza si cadoul primit. Returul in acest caz este valabil numai daca produsul prezinta defectiuni de fabricatie si nu acceptati solutia inlocuirii produsului defect.

Clientul care a notificat BEST VANTAGE POINT SRL, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsul va fi returnat in maxim 14 zile de la notificare, in caz contrar, BEST VANTAGE POINT SRL considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.

Clientul BEST VANTAGE POINT SRL nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

  • - In cazul in care au fost comandate si livrate produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client (de exemplu, orice model de casti in-ear).
  • - In cazul in care au fost comandate si livrate, produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente ( de exemplu, consumabile: cartuse de imprimanta, tonere, capuri de printare, filtre pentru aspiratoare, baterii de laptop sau orice alte produse care se incadreaza, potrivit naturii acestora, in aceasta categorie).
  • - Daca constata aparitia unor elemente ce diminueaza valoarea produsului returnat in cazul Clientului ce s-a retras din Contract, BEST VANTAGE POINT SRL va notifica Clientul in acest sens. BEST VANTAGE POINT SRL isi rezerva dreptul de a restitui suma reprezentand contravaloarea produsului achizitionat de Client numai dupa verificarea produsului la punctul de lucru BEST VANTAGE POINT SRL, retinand, daca este cazul, suma aferenta diminuarii de valoare a produsului returnat (de exemplu, in cazul in care se va constata ca aspiratorul sau expresorul de cafea este folosit, distinct de operatiunile necesare determinarii naturii, a caracteristicilor si functionarii produsului).
  • - In cazul produselor achizitionate in sistem de rate bancare cu sau fara dobanda, returnarea sumelor platite nu se va efectua in numerar si nici prin transfer bancar. In astfel de situatii, dupa returnarea produslui, se formuleaza o cerere in scris adresata bancii creditoare, care dupa verificarea conditiilor legale de returnare, va putea anula tranzactia initiala.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

In cazul stornarii comenzilor, costul de transport pentru livrare si retur va fi retinut din valoarea produsului returnat.

Va rugam sa verificati integritatea coletelor in prezenta curierului.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul va fi fotografiat si se va intocmi un proces verbal, impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Sau Reset password